wtorek, 28 czerwca 2011

06 maja 2009


Gdy wiatr wieje (Krystian)

Gdy wieje wiatr,
wszyscy siedzą w domach.
A ja lubię gdy wieje wiatr.
Wyobrażam sobie wtedy,
że jestem jak ptak,
że zaraz odlecę
i będę frunął,
dopóki wystarczy mi sił,
będę frunął
przez lasy, jeziora i morza.

Bardzo chciałbym pofrunąć jak ptak -
ale nie mogę.


Lubię (Iga K.)

lubię jak śpiewa ptak
lubię jak pada śnieg
lubię jak słońce świeci
lubię jak tulipany kwitną
lubię jak pies merda ogonem
lubię jak są truskawki
lubię jak kot się łasi
lubię jak ptaki przylatują do karmnika
lubię jak kwitnie bez
lubię jak magnolia zakwita

lubię jak cały świat jest uśmiechnięty


Pięć małpek (Przemek)

Cztery małpki leżą na łące -
jedna po lewej stronie
wygląda jak słoń.
Dwie pośrodku -
związane jak węże,
a po prawej małpka
jak żółw w muszli schowana.

Leżą małpki na łące
i czekają na ...


Lubiana piosenka (Patryk K.)

Nie mam pracy,
jak to Polacy,
jestem patriotą,
nie jestem idiotą,
chodzę do szkoły,
nie jestem wzorowy,
mam ciężki plecak,
jak każdy dzieciak,
lubię muzykę
i "amać" grykę,
chodzić po drzewach,
nurkować w krzewach,
biegać po parku,
nie skręcić karku,
chodzić w dresie -
to fajne jest.

Jeśli coś lubisz
szybko to zgubisz,
więc zadbaj o to,
by nie być niemotą.


Lubię słońce,
gdy jest gorące,
lubię malować
i się targować,
czy lubię czytać,
lepiej nie pytać,
gdy ktoś mnie ceni,
mam dużo kamieni,
lubię podróże
i lody duże,
lubię grać w karty,
jestem uparty,
lubie komedie
i patrzeć na chemię,
lubie pierogi,
ślimaka rogi.


Jeśli coś lubisz
szybko to zgubisz,
więc zadbaj o to,
by nie być niemotą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz